CB650F

CB650F

Prawdziwy twardziel

Czysta agresja

Przewiń

Logo motocykla Honda CB650F.

Energetyzujący streetfighter

Model 650 to minimalistyczny, oszczędny i charyzmatyczny motocykl, który szybko wkręca się na obroty i zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy.

Niepowtarzalna stylistyka

Ten motocykl dysponuje ogromną mocą.

Model CB650F to połączenie doskonałych osiągów, przyspieszenia i właściwości jezdnych, dzięki którym nie przestaniesz się uśmiechać. Wygląd robi niezapomniane wrażenie: dominują rury wydechowe poprowadzone w dół, w górę i obiegające czterocylindrowy silnik, przez które wydobywa się głęboki pomruk. Kwintesencja Hondy.

Zbliżenie na logo motocykla Honda CB650F
Zbliżenie modelu Honda CB650F — widok trzy/czwarte z tyłu, przedstawiający tylne światła.
Widok przedstawiający motocykl Honda CB650F zaparkowany w ciemności
Zbliżenie na tarczę hamulcową motocykla Honda CB650F.

Street lub Super Sport

Niezależnie którą opcję wybierzesz, otrzymasz maszynę z silnikiem o pojemności 650 cm3, która naprawdę robi wrażenie.

Widok przedstawiający motocykl Honda CB650F z boku. CB650F Motocykl klasy średniej w stylu Naked z czterocylindrowym rzędowym silnikiem DOHC o pojemności 649 cm3, nową 6-biegową skrzynią biegów z krótkimi przełożeniami, światłami LED, dwuobwodowym układem ABS i teleskopowym widelcem SDBV o skoku 41 mm. (Masa własna 208 kg)
Widok przedstawiający motocykl Honda CBR650F z boku. CBR650F Motocykl klasy średniej w stylu Super Sport o zgrabnym aerodynamicznym kształcie i specjalnie zaprojektowanych kanałach dolotowych powietrza. Pod spodem znajduje się czterocylindrowy rzędowy silnik DOHC o pojemności 649 cm3 i nowa 6-biegowa skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami. W skład wyposażenia wchodzi oświetlenie LED, dwuobwodowy układ ABS i teleskopowy widelec SDBV o skoku 41 mm. (Masa własna 213 kg)

Obejrzyj model CBR650F

Idealna równowaga

W pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie Showa.

Honda CB650F z kierowcą — widok trzy/czwarte z przodu.

Zawieszenie jest w pełni regulowane, przez co użytkownik może dostosować je do każdego rodzaju drogi i warunków jazdy.

Widelec przedni

Motocykl CB650F wyposażono w widelec Dual Bending Valve o skoku 41 mm, który zapewnia doskonałą kontrolę podczas jazdy. Zastosowana konstrukcja swobodnych zaworów progresywnie zwiększa stopień tłumienia w zależności od warunków na drodze — tłumienie kompresji można ustawić na dowolnie wybraną wartość. Ta prosta, innowacyjna technologia — jako pierwsza na świecie — charakteryzuje się doskonałymi parametrami porównywalnymi z zawieszeniem typu kartridżowego, a jednocześnie pozwala obniżyć masę.

Tylny amortyzator

Pod siedzeniem znajduje się jednorurowy moduł zawieszenia typu monoshock, zapewniający 7-stopniowy zakres regulacji naprężenia wstępnego. Pracuje on bezpośrednio na zgrabnie wyprofilowanym wahaczu aluminiowym odlanym kokilowo w celu podniesienia stabilności i wytrzymałości.

Zbliżenie na tylny wahacz motocykla Honda CB650F.

Czarny tylny wahacz perfekcyjnie pasuje do wykończenia kół wykonanych ze stopów lekkich.

Piękny układ napędowy

Kompaktowy silnik o pojemności 649 cm3 cechuje się niezrównaną płynnością pracy.

Widok przedstawiający motocykl Honda CB650F z boku.

Elegancki i łagodny profil streetfightera na znakomitych 6-szprychowych kołach z odlewu aluminium z profilami drążonymi.

Silnik modelu CB650F (zgodny z normą EURO4) dysponuje teraz mocą 67 kW przy 11 000 obr./min. Udało się to osiągnąć poprzez zastosowanie nowego układu dolotowego i wylotowego, z krótszymi kanałami wlotowymi powietrza połączonymi z hermetyczną obudową filtra powietrza, przez którą powietrze przepływa do dołu. W połączeniu z układem wydechowym 4-1 z powiększonym wylotem tłumika całość pozwala usłyszeć i poczuć ogromną moc.

Stalowy korpus

Model CB650F jest osadzony na sztywnej ramie ze stali, wyposażonej w dwa eliptyczne dźwigary o wymiarach 64 mm x 30 mm. Sztywność i równowaga dobrane tak, aby zapewnić znakomite prowadzenie i wyczucie. Kąt główki ramy wynosi 25,5, wyprzedzenie 101 mm, co przekłada się na znakomite utrzymywanie kierunku jazdy na wprost. Krótki i przystępny rozstaw osi, wynoszący 1450 mm, zapewnia znakomite prowadzenie w zakrętach.

Zbliżenie na motocykl Honda CB650F — widok z dołu.

Wspaniałe chromowane rury wydechowe to wspomnienie ery silników chłodzonych powietrzem, gdy po drogach poruszał się piękny model CB400 Four z lat 70-tych.

Motocykl Honda CB650F z kierowcą w tunelu — widok trzy/czwarte z przodu.

Gardłowy pomruk w niskim i średnim zakresie obrotów zmienia się w niezapomniany skowyt przy wysokich obrotach, podkreślający więzy z czterocylindrowymi wyścigowymi modelami Hondy.